Τρίτη, 10 Απριλίου 2007

Advertising Budget: Όλα στο Internet


Τα έσοδα διαφήμισης στο Διαδίκτυο έφτασαν τα $4.2 δις το τρίτο τρίμηνο (Q3 2006) σύμφωνα με στοιχεία που δημοσίευσε ο IAB (ΗΠΑ) και η PricewaterhouseCoopers.

Μεγάλη Βρετανία:
Καθώς αλλάζει η κατανάλωση των media στη Μεγ. Βρετανία, ειδικά για την ηλικιακή ομάδα 16-24, οι διαφημίσεις φαίνεται πως ακολουθούν.
Το Διαδίκτυο ξεπέρασε τα περιοδικά και βρέθηκε στη τέταρτη θέση της διαφημιστικής δαπάνης, σύμφωνα με πρόσφατη αναφορά από το U.K. Office of Communications (Ofcom).

Podcasts: To eMarketer προβλέπει πως οι άνθρωποι που ακούνε podcasts στις ΗΠΑ θα φτάσουν τους 25 εκατομμύρια χρήστες το 2008 και 50 εκατομμύρια το 2010.
Επίσης προβλέπει πως η διαφημιστική δαπάνη στα podcasts φέτος θα είναι $80 εκατομμύρια και μέχρι το 2010 θα είναι $300 εκατομμύρια.

Σύμφωνα με άρθρο του Ad Age, έρευνα της της Credit Suisse First Boston αναφέρει πως σχεδόν το πενήντα τοις εκατό των CMO στις εταιρίες Fortune 500 θα αυξήσουν την δαπάνη τους στο Διαδίκτυο κατά 30% (δηλαδή από 5% θα φτάσει 6.5%) το 2006.

Ευρώπη: Η διαφημιστική δαπάνη στην Ευρώπη προβλέπεται πως θα τριπλασιαστεί μέχρι το 2010. Υπολογίζεται πως φέτος θα φτάσει τα 2.3 δισεκατομμύρια ευρώ, ενώ μέχρι το 2010 θα είναι 6.5 δις.

Πρόσφατες εκτιμήσεις της Forrester αναφέρουν πως η διαδραστική διαφήμιση στις ΗΠΑ θα αποτελέσει το 8 τοις εκατό της συνολικής δαπάνης μέχρι 2010.
Υπολογίζεται πως περίπου 50 τοις εκατό των εταιριών σκοπεύουν να μειώσουν τις προϋπολογισμούς τους στα παραδοσιακά κανάλια, και αντίστοιχα να αυξήσουν τα online.

Fitch Ratings: "Η τάση που θα κυριαρχήσει στα Media και το 2007 είναι η συνεχιζόμενη μετατόπιση budget από τα παραδοσιακά Μέσα στα Νέα, με πρώτη επιλογή το Internet. Τα παραδοσιακά Μέσα θα απορροφήσουν περισσότερο budget συγκριτικά με άλλα έτη, αλλά το κοινό τους θα είναι ακόμα μικρότερο. Οι δαπάνες για τη διαφήμιση ακολουθούν πιστά την τάση του κοινού."

Newspaper Association of America: "Η δαπάνη για την online διαφήμιση θα παρουσιάσει άνοδο της τάξης του 22% συγκριτικά με το 2006. Η αντίστοιχη τάση για τα έντυπα θα παραμείνει στα ίδια επίπεδα, με καθοδικές τάσεις λόγω της έλλειψης ενδιαφέροντος για τις μικρές αγγελίες αλλά και την αυξανόμενη τάση των μεγάλων διαφημιζόμενων προς τα νέα Μέσα."

Morton-Groves Newspaper Newsletter: Πρόβλεψε για τις δαπάνες στα websites των εφημερίδων άνοδο 23.3% για το 2007, σε συνέχεια του 34% που κέρδισαν το 2006.

Borrell Associates: "Σε 10 χόνια από σήμερα, τα websites των περισσοτέρων εφημερίδων πρόκειται να ξεπεράσουν σε απορρόφηση διαφημιστικών κονδυλίων ακόμα και τις ίδιες τις εφημερίδες που τα γέννησαν."

McCann Worldgroup: "Η δαπάνη στα 4 κορυφαία τηλεοπτικά Μέσα των ΗΠΑ θα αυξηθεί μόλις κατά 3% συγκριτικά με το 2006. Η αντίστοιχη αύξηση στο Internet θα ξεπεράσει το 15%." (σσ Δεν συμπεριλαμβάνει στην έκθεση το search engine marketing)

ZenithOptimedia: Προσδοκούν αύξηση 29% μέσα στο 2007 για το Internet, με παράλληλη αύξηση 1,5% για το τοπικό ραδιόφωνο και 2& για τις εφημερίδες. Προσθέτει ότι το Internet μέσα στο 2007 θα απορροφήσει το 7,1% του συνολικού διαφημιστικού budget, που θα ανέλθει στα 298,8 εκατ. δολλάρια, με πρόβλεψη για το 10,4% το 2009.

Επίσης:
Η Google μπήκε στο αγώνα για την εξαγορά της Doubleclick δίπλα στην Microsoft που είχε ήδη ξεκινήσει τις κουβέντες. Ακούγετε πως η τιμή θα ξεπεράσει τα $2 δις και πως η Microsoft πιθανότατα θα χάσει την κούρσα.

SYNC ME @ SYNC buzz it!

2 σχόλια:

Mauve_All είπε...

No wonder λοιπόν, που μάλλον θα επέλθει σφαγή κατά την προσπάθεια χειραγώγησης της χρυσοφόρου κότας aka internet..

Toixorixos είπε...

Είναι εξάλλου τέτοιο το lag στα παραδοσιακά Μέσα από τις πολλές διαφημίσεις, που οι διαφημιστές βλέπουν το Interent ως μάννα εξ ουρανού. Η στοχευμένη και μετρήσιμη διαφήμιση τους λύνει τα χέρια τώρα που είμαστε σε χαλεπούς καιρούς και τα budgets συρρικνώνονται.