Δευτέρα, 4 Ιουνίου 2007

Ο νέος COCK και τα πρόστιμα

Συμφωνώ. Επιτέλους να μπει φραγή στους επίδοξους δολοφόνους των δρόμων.

Όμως...

1. Ποιός θα ελέγχει την εφαρμογή των μέτρων; Οι 3.300 αποσπασμένοι αστυνομικοί - φρουροί "υψηλών" προσώπων; Τόσα χρόνια που είμαι οδηγός δεν με έχουν σταματήσει ποτέ για έλεγχο. Λέτε να φταίει το ακριβό μου αυτοκίνητο;

2. Άραγε ο νέος ΚΟΚ θα ισχύσει για όλους; Οι αστυνομικοί θα κόβουν κλήσεις σε αστυνομικούς και βουλευτές και λοιπούς ανηψιούς Κορωναίου; Θα είναι τελικά ΚΟΚ για όλους ή COCK για τους μη προνομιούχους; Πείτε μας να ξέρουμε...
3. Έχω παρατηρήσει ότι όποτε η κυκλοφορία ελέγχεται από τροχονόμο, συνήθως το αποτέλεσμα είναι απίστευτο μποτιλιάρισμα και πολλά νεύρα. Αν είναι να μας τους στέλνετε στους δρόμους για να τους καψωνάρετε καλύτερα να τους βάζετε να κάνουν κάτι πιο εποικοδομητικό, π.χ. δεντροφύτευση, αιμοδοσία κ.ά.
4. Εισπρακτικά είναι τα νέα μέτρα. Αυτό εξυπακούεται. Τα λεφτά που θα βγάλετε να δω που θα τα φάτε... θα κάνετε κάνα δρόμο της προκοπής ή θα πρέπει κάθε 6μηνο να αλλάζουμε αμορτισέρ;
5. Ο νέος ΚΟΚ απευθύνεται στους Έλληνες. Αυτός ο ΚΟΚ όπως και όλοι οι προηγούμενοι θα πάει να γραφτεί εκεί που γράφει ο Έλληνας ό,τι δεν τον βολεύει.
Και τώρα τι; Θα σκοτωνόμαστε λιγότερο; Θα προσέχουμε περισσότερο; Θα φτιαχτούν δρόμοι; Θα ελέγχεται ο έλληνας οδηγός; Τίποτα από όλα αυτά. Το σίγουρο είναι ότι για κάνα μήνα θα ξαμοληθούν στους δρόμους για να δείξουν ότι υπάρχει νόμος και εφαρμόζεται. Για ένα μήνα θα γίνουμε Ευρώπη. Μετά πάλι θα τρέξουν να κρυφτούν στα γραφεία και στους βιπς και δεν θα βλέπουμε αστυνομικό με μπλοκάκι στο χέρι ούτε από σπόντα.

SYNC ME @ SYNC buzz it!

7 σχόλια:

LikeToBite είπε...

Αν και κατά βάση αυτά που γράφεις είναι σωστά και δίκαια, εγώ είμαι λίγο πιο αισιόδοξος. Μακάρι τα νέα μέτρα να τηρηθούν έστω και με εισπρακτικό χαρακτήρα. Δεν μπορεί όλο και κάποιοι θα σωθούν.

Καλό απόγευμα

Greg είπε...

Και άμα πληρώσεις εντός δεκαημέρου κάνουμε και σκόντο! Τα μισά!

Toixorixos είπε...

Προς liketobite:
Table 1: EU-25: Persons killed per million passenger cars in 2004:
10 most dangerous regions
Region / Country / Persons killed per million passenger cars
1 Sterea Ellada Greece 1 576
2 Peloponnisos Greece 1 159
3 Dytiki Ellada Greece 1 095
4 Warminsko-Mazurskie Poland 815
5 Latvia Latvia 752
6 Ipeiros Greece 681
7 Notio Aigaio Greece 679
8 Észak-Alföld Hungary 670
9 Anatoliki Maked., Thraki Greece 669
10 Thessalia Greece 637

Παραμένουμε οι πιο επιρρεπείς οδηγοί στα θανατηφόρα τροχαία και αυτό δεν αλλάζει με μέτρα αλλά με σωστή εκπαίδευση που θα έπρεπε να αρχίζει από το σχολείο ήδη.

Προς greg:
Αυτό κι αν είναι ενδεικτικό του εισπρακτικού χαρακτήρα των μέτρων!

ange-ta είπε...

Καλλίτερα να έχεις σωστούς νόμους και ας μην τους σέβεσαι, παρά να μην έχεις καθόλου νόμους.
ΚΑΙ για να μην παραξηγηθώ:
Ο καλλίτερος νόμος είναι αυτός που γίνεται αποδεκτός και τηρείται με αυστηρότητα!

Toixorixos είπε...

Προς ange-ta:
Εξάλλου "Corpora sine mente non stat, sic civitas sine lege non stat".

LikeToBite είπε...

Συμφωνώ πως τα νούμερα λένε την αλήθεια και πως η εκπαίδευση είναι η ουσιαστική λύση. Όμως για να δούμε την εκπαίδευση να αποδίδει καρπούς θα περάσουν 10-20 χρόνια μέχρι οι σημερινές γενιές να έρθουν στις δικές μας και πάνω ηλικίες. Μέχρι τότε τι γίνεται; Μη μου πείτε ότι πιστεύετε ότι θα εκπαιδευτούν οι οδηγοί άνω των 35-40 χρονών... Γι'αυτό το λόγο επικρότησα τα εισπρακτικά μέτρα.

Toixorixos είπε...

Κάποια στιγμή όμως θα πρέπει να αρχίσει κι αυτή η ριμαδοεκπαίδευση. Για να μη σχολιάσω τον τρόπο με τον οποίο αποκτούν δίπλωμα οι περισσότεροι ή ακόμα και το απαραίτητο καθιερωμένο πλέον φακελάκι στους εξεταστές...