Τρίτη 16 Ιουνίου 2009

Αναλαμβάνω την ευθύνη...

...να γνωστοποιήσω σε όλους σας ότι δεν διατίθεμαι πλέον να είμαι το θύμα. Δημοκρατία είναι η εξουσία στα χέρια μου.
...να γίνω ένας υπεύθυνος και συμμετοχικός πολίτης. Δημοκρατία είναι η φωνή μου, όχι η βουβή ψήφος μου.
...να συμπεριφέρομαι στους άλλους όπως θα ήθελα να μου συμπεριφέρονται, ώστε να είναι πιο ανεκτή η καθημερινότητα.
...να ενδιαφέρομαι για τον συνάνθρωπό μου, ανεξαρτήτου χρώματος, εθνικότητας, φυλής και ταυτότητας.
...να θυμηθώ ότι το βασικό όπλο σας είναι η αδιαφορία μου. Η ελεύθερη γνώμη είναι η ψυχής της Δημοκρατίας.
...να ανοίξω τ' αυτιά μου εκεί έξω, να μιλώ όσο χρειάζεται, να ακούω πολύ και να ενεργώ περισσότερο.
...να γίνω μια γροθιά με τους συμπολίτες μου ώστε με συλλογική προσπάθεια να επιδιώκουμε την ευμάρεια της κοινωνίας μας.
...να αγνοώ τις υποσχέσεις σας και να χαράζω τον δρόμο μου κατά 'κει που θέλω χωρίς φόβο και πάθος.
...να εμποδίζω εσάς που καιροφυλαχτείτε, που κινείστε στις σκιές, που βασίζετε την ευτυχία σας στη δυστυχία μου.
...να αναχαιτίζω αποφασιστικά και ανελέητα εσάς που θέλετε να με γονατίσετε και να μου περάσετε χαλκά.
...να τιμωρήσω με την πρώτη ευκαιρία όλους εσάς που πληγώνετε την πατρίδα μου.
...να προσπαθήσω να αλλάξω τον κόσμο ακόμα κι αν χρειαστεί να αλλάξω πρώτα τον εαυτό μου.

SYNC ME @ SYNC buzz it!

Δεν υπάρχουν σχόλια: