Παρασκευή 30 Μαρτίου 2007

Πάλι αρνί;


Για να πω την αλήθεια μου, ποτέ δεν μου άρεσε το αρνί στη σούβλα. Προτιμώ να το βλέπω στα βοσκοτόπια να χοροπηδάει και να παίζει κουτουλιές με τα άλλα αρνιά.
Γι' αυτό το λόγο και επειδή έχω σκυλοβαρεθεί να τρώω αρνί το Πάσχα, προτείνω φέτος να κάνουμε μια έκπληξη στα αρνία: να τα αφήσουμε να ζήσουν λίγο ακόμα και να προτιμήσουμε για το γιορτινό τραπέζι κάτι άλλο... τα γουρούνια φερειπείν ή τα κουνέλια. Ακόμα και τα κοτόπουλα δεν θα με χάλαγε καθόλου.
Βρε παιδί μου νιώθω την ανάγκη να κάνω μια προσωπική επανάσταση, οκ, δεν θέλω να σας πάρω στο λαιμό μου... φάτε ό,τι θέλετε. Πάρτε και συμβουλές από το βιντεάκι για να δείτε πως σουβλίζουνε το αρνί. Προσωπικά, ο ανασκολπισμός σαν θέαμα μου κάνει ζημιά στα ενδόψυχα. Ποτέ δεν θα μπορούσα να το κάνω, ούτε και γουστάρω να το βλέπω καθώς γίνεται. Σαν μεσαιωνικό βασανιστήριο είναι. Ρωτήστε και κάνα αρνί...
Λοιπόν, για να συνοψίσω προτείνω το εξής μενού:
Μαριναρισμένος σολομός με σέλινο και ντρέσινγκ από άνηθο
Μαγειρίτσα Παραδοσιακή σούπα
Κουνέλι ψητό στο φούρνο με Ιταλικά μυρωδικά, σφολιάτες με γλυκό αρακά και σος από θυμάρι
Σύνθεση από τρία είδη σοκολάτας
Καφές ή τσάι Πασχαλινά μπισκότα

ή το εξής:
Ζαμπόν 'San Daniele' με ανανά, πεπόνι και ακτινίδιο
Μεσογειακό ριζότο με μελιτζάνα, κολοκύθι, ντομάτα και κρεμμύδι
Φιλέτο σολομού σε σος από λευκό κρασί, ταλιατέλες λαχανικών, μήλο 'Calvados'
Ρικότα 'Cassatina' με σοκολάτα
Καφές ή τσάι Μινιαρντίς


Κάτω τα χέρια απ' τα αρνιά!
Λεφτεριά στη στάνη!
Αφήστε τις σούβλες και πιάστε τα κουτάλια!
Ντόλι ζεις, εσύ μας οδηγείς!

Επίσης να υπενθυμίσω ότι το παϊδάκι δεν είναι φρούτο.

SYNC ME @ SYNC buzz it!

Δεν υπάρχουν σχόλια: