Τετάρτη 4 Απριλίου 2007

Σνίφαρα τον πατέρα μου!



Κούφανε τους δημοσιογράφους ο κιθαρίστας των The Rolling Stones Κιθ Ρίτσαρντς, σε συνέντευξή του στο τελευταίο τεύχος του βρετανικού μουσικού περιοδικού NME.

Απαντώντας στην ερώτηση για το ποιο είναι το πιο περίεργο πράγμα που προσπάθησε να "σνιφάρει', υπό την επήρεια ναρκωτικών, ο εκκεντρικός μουσικός απάντησε: "Τις στάχτες του πατέρα μου", ο οποίος πέθανε το 2002 σε ηλικία 84 ετών.

Αποσπάσματα από τη συνέντευξη του Ρίτσαρντς δημοσιεύονται τη Μ.Τετάρτη σχεδόν σε όλο τον βρετανικό Τύπο. Ωστόσο, σύμφωνα με το Reuters, ο εκπρόσωπος του κιθαρίστα δεν έχει κάνει κάποιο σχόλιο.

Από την πλευρά της, η εκπρόσωπος του ΝΜΕ, υποστήριξε πως η συνέντευξη είναι πραγματική και δεν πρόκειται για πρωταπριλιάτικο αστείο. Γι' αυτό και το τεύχος θα επανακυκλοφορήσει.

Στην ίδια συνέντευξη ο 63χρονος Ρίτσαρντς δήλωσε περήφανος για τον γεμάτο καταχρήσεις τρόπο ζωής του, λέγοντας χαρακτηριστικά:

"Για 10 χρόνια ήμουν πρώτος στη λίστα των μελλοθάνατων. Πραγματικά απογοητεύτηκα όταν βγήκα από τη λίστα. Ορισμένοι γιατροί μου έλεγαν ότι είχα έξι μήνες ζωής, αλλά τελικά εγώ πήγα στην κηδεία τους."

Τέλος, αναφέρθηκε σε ορισμένα νέα συγκροτήματα, όπως οι Libertines, οι Arctic Monkeys και Bloc Party, χαρακτηρίζοντάς τα "ένα μάτσο χάλια."

SYNC ME @ SYNC buzz it!

Δεν υπάρχουν σχόλια: