Τετάρτη 16 Μαΐου 2007

Ερωσφόρος Άγγελος

Γυαλίζουν μέσα στα μάτια σου οι επιθυμίες, αντανακλώνται μέσα στις δικές μου χαρές, αυτές που κυρτός επιζητώ στο κορμί σου. Κάθε αναστεναγμός που δραπετεύει από τα χείλη σου χώνεται βαθιά μέσα μου και με αποθεώνει. Κάθε σταγόνα ιδρώτα που βγάζεις κυλά μέσα μου σε μια θάλασσα ηδονής που με ποτίζει. Στα γαλανά σου μάτια, στα σκούρα σου μαλλιά, στις καμπυλωτές γραμμές σου, στη ζεστή σου ύπαρξη, εκεί βρήκα τη λύτρωση. Απαλλαγμένος από τη θνητότητά μου γίνομαι αθάνατος στην αγκαλιά σου. Γαντζώνομαι πάνω σου και τα φτερά σου γίνονται δικά μου. Πιστός προσκυνώ στο ιερό του κόλπου σου και προσεύχομαι με όλη τη δύναμη της ψυχής μου ν' ακουστεί παντού η αλήθεια μου για να εξιλεωθώ:


"Γάμησέ με ολόκληρο, Θεά μου εσύ μοναδική, Γυναίκα."

SYNC ME @ SYNC buzz it!