Τετάρτη, 2 Μαΐου 2007

O guru του branding στην Ελλάδα

Σε ηλικία 12 ετών δημιούργησε την δική του διαφημιστική εταιρεία. Σήμερα στα 37 του, o Δανός Martin Lindstrom έχει ήδη αναγνωριστεί ως ο guru των απανταχού brands από εταιρείες όπως η Disney, η Pepsi, η Mars, η American Express, η Mercedes Benz, το Reuters, η Microsoft, τα McDonald's και η Kelllog's.



Έχει ήδη υπάρξει global COO της British Telecom/LookSmart, executive στην BBDO, ιδρυτής και CEO της BBDO Interactive Asia και συνιδρυτής της BBDO Interactive Europe.
Παράλληλα αρθρογραφεί σε τίτλους όπως USAToday, Fast Company, The Times, Fortune, The Daily Telegraph, The Observer, Washington Post, The Australian και The Independent, ενώ τα βιβλία του έχουν μεταφραστεί σε 20 γλώσσες.

Ο Martin Lindstrom είναι φιλοξενούμενος την Πέμπτη 14 Ιουνίου της Boussias Communications σε μια διάλεξη με θέμα το sensory και το emotional branding. Όσοι πιστοί προσέλθετε. Εν τω μεταξύ πάρτε μια γεύση από το βίντεο παρακάτω.

SYNC ME @ SYNC buzz it!

Δεν υπάρχουν σχόλια: